22409
Książka
W koszyku
Autorzy publikacji ustosunkowali się do problemów: jakie są współczesne ujęcia twórczości formułowane w teoriach, jakie są jej cechy, przejawy, rodzaje, znaczenie? Jak rozbudzić twórczy potencjał dziecka i nauczyciela? Co sprzyja a co ogranicza edukacje dziecka w zakresie kreatywności? Czy kreatywność zawsze jest konstruktywna? Zmotywowani poszukiwaniem szans rozwojowych dziecka autorzy zaprezentowali swoje przemyślenia, sugestie, pomysły i sposoby modernizowania procesu edukacji dziecka.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6528.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej