22406
Book
In basket
Form of Work
Subject
Genre/Form
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia wiedzy niezbędnej dla każdego pedagoga z zakresu ontologii, teorii poznania, teorii wartości i etyki w ujęciu systemowym. Tego, że filozofia, przynajmniej w propedeutycznym zakresie, wykształconemu pedagogowi jest nieodzowna, nie trzeba szeroko w kulturze Zachodu uzasadniać, jeżeli weźmie się pod uwagę rozliczne i różnorodne związki, jakie istnieją między filozofią a naukami pedagogicznymi. Pewnego natomiast szerszego wyjaśnienia wymaga ideowy zamysł, który przyświeca niniejszemu opracowaniu. U podstaw tego zamysłu legło przekonanie, z pozoru oczywiste, że czym innym jest studiowanie historii filozofii, czym innym studiowanie problemów filozoficznych i ich rozwiązań, a czymś innym wprowadzenie w istotę myślenia filozoficznego. W proponowanej propedeutyce położono nacisk na ten trzeci rodzaj studiowania i poznawania filozofii.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7443.II.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5056.II.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6151.II.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again