22071
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest próbą przedstawienia wiedzy niezbędnej dla każdego pedagoga z zakresu ontologii, teorii poznania, teorii wartości i etyki w ujęciu systemowym. Tego, że filozofia, przynajmniej w propedeutycznym zakresie, wykształconemu pedagogowi jest nieodzowna, nie trzeba szeroko w kulturze Zachodu uzasadniać, jeżeli weźmie się pod uwagę rozliczne i różnorodne związki, jakie istnieją między filozofią a naukami pedagogicznymi. Pewnego natomiast szerszego wyjaśnienia wymaga ideowy zamysł, który przyświeca niniejszemu opracowaniu. U podstaw tego zamysłu legło przekonanie, z pozoru oczywiste, że czym innym jest studiowanie historii filozofii, czym innym studiowanie problemów filozoficznych i ich rozwiązań, a czymś innym wprowadzenie w istotę myślenia filozoficznego. W proponowanej propedeutyce położono nacisk na ten trzeci rodzaj studiowania i poznawania filozofii.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7443.II.1 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5056.II.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6151.II.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej