22427
Book
In basket
W publikacji zaprezentowano dziesięć różnych zagadnień , skoncentrowanych wokół trzech głównych problemów: mechanizmów wpływu, specyfiki działania telewizji oraz skutków wpływu mediów na wybrane dziedziny aktywności młodych użytkowników. Książka została pomyślana jako pomoc dla początkujących badaczy użytkowników mediów, którzy przygotowują prace magisterskie czy doktorskie. Dzięki niej młodzi badacze i studenci szybko mogą się zorientować w głównych trendach i przedstawionych obszarach badań, w sposobach prowadzenia takich badań, mogą dostrzec białe plamy, rozmaite niedociągnięcia lub wzorować się na dobrych przykładach. Z podręcznika mogą skorzystać także nauczyciele, którzy prowadzą zajęcia z edukacji medialnej, ludzie zarządzający mediami oraz dziennikarze, których książka może zachęci do refleksji na temat procesów psychologicznych, czy społecznych, które sami inicjują, poprzez tworzone programy, audycje, teksty. Każdy, kto chce lepiej zrozumieć media, może w książce znaleźć coś dla siebie
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 7092 [Magazyn 2], P.5595 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.5251.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7054.VI.11 [Czytelnia A], 6464.VI.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again