22415
Book
In basket
Według przewidywań, w najbliżyszch latach internet nie tylko wpłynie na kształtowanie się globalnych relacji rynkowych, ale całkowicie je przekształci. Wykorzystanie tego narzędzia w działalności marketingowej może więc wkrótce stać się warunkiem przetrwania większości przedsiębiorstw. Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobom ich osiągania, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5161 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6359.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6318.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again