22409
Book
In basket
Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach: przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane; analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne; wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi; czynności związane z selekcją dostawców usługi; planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim; negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji; prawne aspekty outsourcingu; problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi; wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6327.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again