22415
Book
In basket
Tematem książki jest analiza zagadnień prawnych związanych ze znakami towarowymi w internecie. Jest ona skoncentrowana przede wszystkim na problematyce domen, czyli adresów internetowych. Ich znaczenie jest w praktyce ogromne, ze względu na wykorzystanie domen w reklamach, a także do poszukiwania w intenecie. Praca opiera się na wykorzystaniu licznego orzecznictwa amerykańskiego oraz europejskiego (przede wszystkim brytyjskiego i niemieckiego), a także - co nadaje jej specyficzny charakter - literatury pochodzącej w dużej mierze z internetu. Analiza orzecznictwa i literatury pozwala na sformułowanie wniosków de lege ferenda w zakresie unormowania poruszanych zagadnień w prawie polskim. Niniejsza publikacja stanowi przy tym jedno z pierwszych szczegółowych opracowań dotyczących prawa internetu - kilka pierwszych znaczących pozycji w literaturze polskiej ma bowiem charakter kompleksowy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6294.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again