22409
Book
In basket
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again