22409
Książka
W koszyku
Rozwiązanie problemu dobrej jakości nie leży w zaostrzeniu kryteriów kontroli jakości, lecz w odpowiednim zarządzaniu przedsiębiorstwem. Zapewnienie wymaganej jakości w firmie ułatwia wdrożony sformalizowany np.: System Zarządzania Jakością (SZJ) zgodny z normą ISO 9001:2000. Pozwala to poprzez planowanie strategiczne kierownictwa, a następnie poprzez włączenie wszystkich zatrudnionych (pracowników), a także dostawców na spełnienie oczekiwań klienta, a tym samym utrzymanie lub poprawienie pozycji na rynku i zwiększenie efektywności działań przedsiębiorstwa na każdym etapie kreowania i istnienia wyrobu.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4996 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5633.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej