22409
Book
In basket
Podstawowy podręcznik akademicki do przedmiotów Zarządzanie projektami i Metody i techniki projektowania, wykładanych na kierunkach zarządzania i marketingu. Stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień związanych z zarządzaniem projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi w przedsiębiorstwie. W opracowaniu połączono podstawy teoretyczne i metodologiczne z praktyką gospodarczą. Praca podzielona jest na 2 części. W części pierwszej scharakteryzowano istotę zarządzania projektami, ich specyfikę, formy organizacyjne, metody projektowania, fazy procesu projektowania i ocenę projektu. Część druga zawiera rozwiązania praktyczne, w tym instrumenty analityczno-decyzyjne, wykorzystywane w zarządzaniu projektami, oraz przegląd zastosowań projektowania w dziedzinie ekonomicznej i organizacyjnej. Książka przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników naukowych uczelni wyższych na kierunkach zarządzania i marketingu oraz praktyków zainteresowanych realizowaniem projektów w różnego rodzaju przedsiębiorstwach.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4922.IX.8 [Magazyn 1], P.4969 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5590.IX.8 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5495.IX.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again