22415
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki i przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Przedstawiono rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także oczekiwania dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorców, a także organizacji finansów. Publikacja przeznaczona jest dla studentów i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6109 [Magazyn 1], P.6107 [Magazyn 1], P.5926 [Magazyn 1], P.6105 [Magazyn 1], P.5927 [Magazyn 1], P.4910 [Magazyn 1], P.6108 [Magazyn 1], P.4912 [Magazyn 1], P.6104 [Magazyn 1], P.5928 [Magazyn 1], P.4911 [Magazyn 1], P.6106 [Magazyn 1], P.6103 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5479.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5478.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej