22409
Book
In basket
Zadaniem tego podręcznika jest dostarczenie rzetelnej i aktualnej wiedzy na temat psychologii organizacji i pracy — studentom zarządzania, psychologii i socjologii oraz praktykom organizacji i zarządzania. Wyróżnia go uwzględnienie zagadnień na ogół nie podejmowanych w podręcznikach psychologii organizacji i pracy. Należą do nich reklama i marketing, bariery w karierze zawodowej kobiet-menedżerów, najnowsze metody zarządzania jakością w organizacji, zmiany w strukturze i właściwościach siły roboczej, radzenia sobie z przypadkami narkomanii, uwarunkowania i konsekwencje przynależności pracowników do związków zawodowych oraz wiele innych. Książka kładzie nacisk na praktyczne stosowanie wiedzy. W przyswajaniu informacji pomaga struktura podręcznika: większość rozdziałów posiada odpowiednie do podejmowanej problematyki raporty sytuacyjne, które prezentują wyniki badań nad jakimś szczegółowym zagadnieniem. Przytaczane też są tzw. "ciekawostki" — przedruki różnych praktycznych informacji przydatnych w codziennej pracy.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4853.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5248.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again