22409
Book
In basket
Omówione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsiębiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania się z opinią publiczną i określonymi grupami odbiorców, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawiązywanie kontaktów, metody prowadzenia działań, środki przekazu i techniki, modele organizacyjne, tożsamość przedsiębiorstwa i kształtowanie publicznego wizerunku, działania międzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5177.IX.18 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again