22409
Book
In basket
Głównym tematem zainteresowań większości publikowanych w monografii artykułów są aspekty marketingowe zachowań podmiotów na rynku w warunkach konkurencji. W ich treści zawarte zostały trzy bloki tematyczne, a mianowicie: uwarunkowania konkurencyjności producentów i pośredników rynkowych; narzędzia marketingowe a rozwój techniki informatycznej i komunikacyjnej; trendy w zachowaniach konsumentów na rynku. Opracowania obejmują zarówno rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych Autorów, rozwijające te zagadnienia
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4803.IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5175.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again