22409
Książka
W koszyku
Podstawowym obszarem badawczym niniejszej rozprawy są negocjacje rozpatrywane w kontekście marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo. Osadzenie rozważań na temat negocjacji w marketingu wskazuje na ich ściśły związek z dyscypliną ekonomia. W pracy podjęto również próbę odpowiedzi na pytania: jak prościej, lepiej i sprawniej wykonywać zadania przedsiębiorstwa. Pytania te związane są jednak z dominującymi w pracy wątkami marketingowymi. Pracę zamyka zakończenie oraz zawarte w nim wnioski końcowe, stanowiące weryfikację tezy głównej rozprawy.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5128.IX.15 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej