22427
Book
In basket
(Socjologia w Promocji Zdrowia)
Niniejsza praca adresowana jest do badaczy społecznych i praktyków promocji zdrowia. zrozumieć związanych ze zdrowiem zachowań tego społeczeństwa. Podstawowym celem pracy jest syntetyczne i jednocześnie krytyczne ukazanie dorobku badań świadomości zdrowotnej społeczeństwa polskiego. Społeczeństwo to ujęte zostaje w uogólniony sposób, co oznacza, że nie będzie eksponowany problem grupowych zróżnicowań w jego ramach. Stąd praca nastawiona jest raczej na pokazanie względnie powszechnych treści i mechanizmów w myśleniu jednostek tworzących to społeczeństwo, niż charakterystykę świadomości poszczególnych jego grup. I choć przypuszczam, że różne grupy społeczne nieco inaczej pojmują określone zagadnienia zdrowia, uważam, że trudności związane z dostrzeżeniem tych różnic wynikają przede wszystkim ze stosowania w omawianych badaniach nazbyt wieloznacznych kategorii opisu potocznego myślenia o zdrowiu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5116 [Magazyn 2], P.4734 [Magazyn 1], P.4735 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5115.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again