22050
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Wiele podmiotów działających na polskim rynku turystycznym niewłaściwie posługuje się reklamą. W książce przedstawiono podstawowe błędy oraz omówiono zasady i procedury pozwalające ich uniknąć. Książka zawiera podrozdziały o charakterze wyjaśniającym i porządkującym niektóre kwestie reklamowe. Przedstawia również ważniejsze aspekty rozwoju reklamy w Polsce i na świecie. Publikacja przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców turystycznych, którzy pragną skutecznie i efektownie posługiwać się reklamą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5067.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej