21979
Książka
W koszyku
Zdaniem autorów tej książki, klucz do zrozumienia istoty TQM stanowi akceptacja tezy, że jakość "tkwi w człowieku". Jest on jej głównym kreatorem i ostatecznym sędzią, występując w podwójnej roli - producenta i konsumenta. W tej swoistej filozofii zarządzania refleksja nad relacją między człowiekiem a środowiskiem, w którym żyje i pracuje, między poszczególnyumi ludźmi występującymi w różnych rolach społecznych czy wreszcie nad relacją człowieka w stosunku do samego siebie stanowi fundament budowli tworzącej TQM. Natomiast filary tej budowli - systemy zarządzania, narzędzia i techniki - pełnią funkcje służebne w realizacji głównego celu TQM, którym jest ciągły wzrost satysfakcji klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4937.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej