22406
Book
In basket
Pedagogika społeczna jest dyscypliną o niemalże stuletniej tradycji. Ten okres to czas działań kilku już pokoleń pedagogów społecznych, czas nagromadzenia dużego dorobku tam, gdzie chodzi o podejmowane badania i zgromadzoną wiedzę. Pomimo jednak tak długiej tradycjii tej dyscypliny, ciąle mało i stosunkowo rzadko podejmuje się na jej gruncie badania nad jej rozwojem, nad przyjmowanymi w niej ideami, nad powstającymi w jej ramach koncepcjami oraz kształtującymi się nurtami i kierunkami. Potrzeba takiego oglądu jest oczywista. To poziom pewnej metarefleksji nad rozwojem dyscypliny, refleksji, która pomaga dokładniej rozpoznać kształtujący się jej naukowy prolil, ale również dostrzec zachodzące przemiany i istnicjące prawidłowości w tym względzie. Niniejsza praca jest próbą wpisania się w te nieliczne jak: dotąd badania nad rozwojem pedagogiki społecznej z nadzieją na ich pogłobienie i poszerzenie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4078 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4556.IV.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again