22425
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again