21979
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej