22409
Book
In basket
Większość z nas jest przeświadczona o swojej absolutnej wolności przy podejmowaniu wielu decyzji. Żyjemy w przekonaniu o niezależności naszych opinii, wiedzy, przekonań, na które nie mają wpływu jakiekolwiek media masowe. Jednocześnie mamy skłonność sądzić, iż mają one większy wpływ na innych, niż na nas samych . Tymczasem zagadnieniu oddziaływania środków masowego komunikowania na odbiorcę, a ściślej – wywoływanych przez nie skutków, zaczęto poświęcać w badaniach nad komunikowaniem coraz więcej miejsca. Praktycznie wszelkie ustalenia dotyczące wiedzy o komunikowaniu masowym dotyczą w mniej czy bardziej bezpośredni sposób zagadnienia wpływu mass mediów na odbiorcę. Badacze mediów masowych od dawna zajmują się tym, do czego przeciętny odbiorca komunikatów masowych nie przywiązuje większej wagi. Należy również pamiętać, iż zagadnienie to interesuje nie tylko badaczy mediów, ale również tych, którzy owe media tworzą. Wiedza z zakresu komunikowania masowego służy praktykom w wielu sferach życia społecznego, takich jak komunikowanie polityczne, społeczne czy reklamowe
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6036.VI.11 [Magazyn 1], P.6038.VI.11 [Magazyn 1], P.6037.VI.11 [Magazyn 1], P.4229.VI.11 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4228.VI.11 [Wypożyczalnia A], P.6039.VI.11 [Wypożyczalnia A] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7294.VI.11 [Czytelnia A], 4429.VI.11 [Czytelnia A] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again