22415
Book
In basket
Geografia ekonomiczna dla biznesu / Zbyszko Pawlak. - Poznań : "Inter-Inform", 2005. - [2], 132 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
Celem niniejszej publikacji jest zapoznanie czytelnika z problematyką badawczą geografii ekonomicznej i choć nie ma on wprawdzie charakteru pełnej syntezy tego przedmiotu, to daje zarys wiadomości niezbędnych do identyfikacji różnych stanów rzeczywistych w układach przestrzennych, wraz z wyjaśnieniem przyczyn ich powstania. W pracy zostały ukazane najnowsze tendencje i stany, jakie wywołane są przez funkcjonujące na świecie struktury przestrzenne i społeczne, ze szczególnym uwzględnieniem prezentacji najważniejszych działów gospodarki oraz organizacji, ugrupowań i instytucji międzynarodowych działających w różnych jej płaszczyznach (w tym także politycznej i humanitarnej).
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4415.XI.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again