22409
Book
In basket
(Podstawy Pedagogiki Rewalidacyjnej)
Książka stanowi obszerną syntezę informacji dotyczących zaburzenia autystycznego. Autor opisuje szczegółowo rozwój poglądów na autyzm formułowanych przez badaczy, pedagogów i lekarzy oraz omawia aktualną wiedzę na jego temat. Duża część książki poświęcona została metodom terapeutycznym i ich opisom oraz omówieniu roli rodziców w terapii. Autor opisuje zagadnienia dotyczące funkcjonowania dziecka autystycznego w szkole specjalnej i problemami związanymi z nauczaniem ich niektórych przedmiotów, a także rolą terapeutyczną poszczególnych dyscyplin. Osobne rozdziały zostały poświęcone zaburzeniom semantyczno-pragmatycznym, funkcjonowaniu placówek edukacji specjalnej i przykładom ćwiczeń wykorzystywanych w terapii.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4266.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Notes:
General note
Pięć aneksów, sześć załączników
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again