22063
Book
In basket
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości usług oferowanych przez biuro podróży. Pilot jest przedstawicielem biura, z którym klienci przebywają przez cały czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i społeczności lokalnych, a przede wszystkim od osobowości pilota, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zależy zadowolenie klienta i pełna satysfakcja z konsumpcji usług, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonalić swoje umiejętności. Najlepszym sposobem realizacji tego celu są stałe ćwiczenia. Pomagają one wykorzystać nabytą* wiedzę w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decydującym o sukcesie, Ćwiczenia ułatwiają też opanowanie wiedzy teoretycznej i zwiększają szansę zdania trudnego egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pilota.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.3465.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.3464.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again