22062
Książka
W koszyku
Praca pilota ma kluczowe znaczenie dla oceny jakości usług oferowanych przez biuro podróży. Pilot jest przedstawicielem biura, z którym klienci przebywają przez cały czas trwania imprezy turystycznej, Od jego wiedzy z geografii, historii, socjologii i społeczności lokalnych, a przede wszystkim od osobowości pilota, umiejętności nawiązywania kontaktów interpersonalnych i profesjonalizmu w pracy, zależy zadowolenie klienta i pełna satysfakcja z konsumpcji usług, Dlatego pilot musi ustawicznie doskonalić swoje umiejętności. Najlepszym sposobem realizacji tego celu są stałe ćwiczenia. Pomagają one wykorzystać nabytą* wiedzę w praktyce, co w tym zawodzie jest czynnikiem decydującym o sukcesie, Ćwiczenia ułatwiają też opanowanie wiedzy teoretycznej i zwiększają szansę zdania trudnego egzaminu umożliwiającego uzyskanie licencji pilota.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3466 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3465.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.3464.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej