22409
Książka
W koszyku
Podtytuł, który autorzy nadali niniejszemu podręcznikowi - Od internacjonalizacji do globalizacji - wskazuje na kierunek przemian we współczesnej gospodarce światowej oraz na znaczenie problematyki globalizacji. Biorąc pod uwagę zaawansowanie internacjonalizacji przedsiębiorstw w Polsce, położony został nacisk na kierunek przemian. Warunki konkurowania na rynku ulegają ciągłej ewolucji. Podstawowe tendencje tej ewolucji można określić następująco: globalizacja, regionalizacja oraz „nowa gospodarka”. Przedsiębiorstwo funkcjonujące na rynku międzynarodowym musi się z tymi tendencjami zmierzyć, a ściślej: wpisać się w te tendencje, o ile dąży do sukcesu na skalę międzynarodową. Biznes międzynarodowy jest w niniejszym podręczniku wykładany jako integralna dyscyplina wiedzy, konieczna do opanowania przez menedżera stojącego wobec wyzwań, jakie stwarza biznes prowadzony ponad granicami państw, na skalę międzynarodową czy globalną.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4067.XI.4 [Magazyn 1], P.3034 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3033.XI.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4066.XI.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej