22409
Książka
W koszyku
(Skrypty i Wykłady)
Podstawą marketingu jest przeświadczenie, że cele przedsiębiorstwa mogą być osiągnięte tylko wtedy, gdy potrzeby i życzenia klientów są dobrze poznane. Przedsiębiorstwo musi spełniać te potrzeby i życzenia - i to lepiej niż konkurenci. Ze znajomości oczekiwań wynikają wszystkie pozostałe działania przedsiębiorstwa, przede wszystkim rodzaje produkowanych wyrobów, świadczonych usług, różne formy i techniki sprzedaży i sposoby jej stymulowania
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3021 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4061.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej