22000
Książka
W koszyku
(Monografia ; nr 3)
Monografia Instrumentalne wykorzystanie gier z piłką poświęcona jest problematyce funkcji i znaczeniu gier z piłką w środowisku szkolnym i szeroko pojętej aktywności fizycznej człowieka. Jest adresowana do specjalistów zajmujących się nie tylko grami z piłką w szkole, ale również do tych, którzy rozumieją potrzebę zmian i modyfikacji zarówno metod jak i form. Różnorodność gier z piłką, powszechna ich akceptacja przez: dzieci, młodzież i ludzi dorosłych spowodowały że w krótkim czasie stały się one instrumentem wszechstronnego oddziaływania w edukacji człowieka. Edukacja ta ma służyć stopniowemu przystosowaniu się go do środowiska wraz ze wzrostem jego wiedzy i umiejętności. Gry z piłką są doskonałym narzędziem w budowaniu i rozwijaniu umiejętności życiowych takich jak: podejmowanie decyzji, rozwiązywani problemów, twórcze i krytyczne myślenie, dobre relacje interpersonalne, samoświadomość empatia, radzenie sobie z emocjami i w sytuacjach stresowych jak również umożliwiaj zachowanie sprzyjające zdrowiu. Monografia zawiera doniesienia, które można by zaliczyć do siedmiu zagadnień tematycznych. W pierwszej kolejności ukazano znaczenie gier i zabaw z piłką w życiu człowiek na tle wieloaspektowej historycznej i socjologiczno-filozoficznej charakterystyki zainteresowań społecznych i kulturowych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2893 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. P.2892.XIX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej