22427
Book
In basket
Książka oddaje stan ewolucji myśli pedagogicznej i przywołuje najważniejsze dylematy teoretycznej wiedzy o wychowaniu wraz z jej aplikacjami praktycznymi. Autor potrafi w sposób wyjątkowy łączyć wiedzę praktyczną z głęboką refleksją poznawczą i etyczną nad szeroko rozumianą działalnością społeczno-wychowawczą czy dydaktyczną. Należy do nielicznych naukowców, którzy potrafią najbardziej złożone aspekty poznania naukowego i jego odwieczne aporie przełożyć na język zrozumiały dla nauczycieli i nieprofesjonalnych wychowawców. Powinni po ten tytuł sięgnąć zarówno studenci pedagogiki, przyszli nauczyciele, jak i ci, którzy w ramach awansu zawodowego podnoszą swoje kwalifikacje.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2793.V.2 [Czytelnia B], 3952.V.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again