22427
Książka
W koszyku
Publikacja jest pracą zbiorową pracowników Zakładu Marketingu Instytutu Zarządzania Akademii Świętokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnień wchodzących w skład marketingu turystycznego w ujęciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiając sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne są jakby tłem do rozważań nad szeroko pojętymi działaniami w rzeczywistości gospodarczej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej