21979
Book
In basket
Książka podejmuje takie zagadnienia jak turystyka w procesie globalizacji i integracji europejskiej - jakość produktu turystycznego i jego promocja w Polsce i na świecie - proekologiczna orientacja w turystyce jako tendencja ogólnoświatowa - walory turystyczne Polski jako podstawa atrakcyjności turystycznej w skali ponadnarodowej - metody w badaniach turystyki. Omawiane w niej zagadnienia niewątpliwie przyczynią się do wzbogacenia i rozszerzenia naszej wiedzy na temat integracji europejskiej i jej wpływu na rozwój turystyki w Polsce, zainspirują do szerokiej wymiany opinii i doświadczeń związanych z naszym miejscem na turystycznej mapie Europy i świata. Publikacja książki gwarantuje jej wysoki poziom merytoryczny. Turystyka na szczeblu europejskim od dłuższego czasu postrzegana jest jako ważna gałąź gospodarki. Niemniej jednak do tej pory nie stała się ona przedmiotem kompleksowej polityki, ale jedynie przedmiotem, co prawda stosunkowo licznych, jednak fragmentarycznych uregulowań.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6558 [Magazyn 1], P.6557 [Magazyn 1], P.6556 [Magazyn 1], 4482 [Magazyn 2] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3857.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7449.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again