22415
Book
In basket
Opracowanie przygotowane zostało jako podręcznik akademicki dla studentów szkół wyższych. Podejmuje ono takie zagadnienia jak - przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku - typologia podmiotów gospodarki turystycznej - otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego - zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie - instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym - strategia działąnia przedsiębiorstwa turystycznego - skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym - sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest zmienioną wersją skryptu pt. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, pracy zbiorowej pod red. A. Rapacza wydanej przez Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w 1998 r. Autorzy mają nadzieję, że prezentowane w nim zagadnienia przyczynią się do pełniejszego wyjaśnienia i zrozumienia problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych na rynku. Zawarte w nim treści powinny być przydatne także dla osób profesjonalnie zajmujących się działalnością gospodarczą w turystyce.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3854 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2699.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again