22406
Książka
W koszyku
Opracowanie przygotowane zostało jako podręcznik akademicki dla studentów szkół wyższych. Podejmuje ono takie zagadnienia jak - przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku - typologia podmiotów gospodarki turystycznej - otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego - zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie - instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym - strategia działąnia przedsiębiorstwa turystycznego - skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym - sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest zmienioną wersją skryptu pt. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, pracy zbiorowej pod red. A. Rapacza wydanej przez Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w 1998 r. Autorzy mają nadzieję, że prezentowane w nim zagadnienia przyczynią się do pełniejszego wyjaśnienia i zrozumienia problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych na rynku. Zawarte w nim treści powinny być przydatne także dla osób profesjonalnie zajmujących się działalnością gospodarczą w turystyce.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3854 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2699.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej