22424
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Celem publikacji jest omówienie jednej z możliwych metod pracy nad językowymi sposobami skutecznego komunikowania się dzieci z uszkodzeniem słuchu, opartej na wczesnej nauce czytania oraz analiza słownika dwojga dzieci, od rozpoczęcia terapii do wieku szkolnego. Będzie to próba przyjrzenia się, z perspektywy logope­dycznej (a więc lingwistycznej, psychologicznej i socjologicznej) zja­wisku nabywania systemu językowego przez dzieci niesłyszące.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3817 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2646.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej