22415
Book
In basket
(Prace Monograficzne / Akademia Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie)
Celem publikacji jest omówienie jednej z możliwych metod pracy nad językowymi sposobami skutecznego komunikowania się dzieci z uszkodzeniem słuchu, opartej na wczesnej nauce czytania oraz analiza słownika dwojga dzieci, od rozpoczęcia terapii do wieku szkolnego. Będzie to próba przyjrzenia się, z perspektywy logope­dycznej (a więc lingwistycznej, psychologicznej i socjologicznej) zja­wisku nabywania systemu językowego przez dzieci niesłyszące.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3817 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2646.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again