21979
Książka
W koszyku
Niniejsza praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci i udzielania odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci z upośledzeniem umysłowym, wadami słuchu (głuchych, niedosłyszących) i porażeniem mózgowym, które wymagają nieco innej metodyki pracy. Prezentowane zaburzenia ukazano od strony przyczyn, objawów, diagnozy, a także terapii i jej wyników.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3816 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2645.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2644.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej