22415
Book
In basket
Niniejsza praca jest próbą przedstawienia rozmaitych zaburzeń mowy występujących przede wszystkim u dzieci i udzielania odpowiedzi na pytanie, jak je eliminować w toku zamierzonych oddziaływań stymulacyjnych. Zasygnalizowano również problem kształcenia mowy, jej wad i zaburzeń u dzieci z upośledzeniem umysłowym, wadami słuchu (głuchych, niedosłyszących) i porażeniem mózgowym, które wymagają nieco innej metodyki pracy. Prezentowane zaburzenia ukazano od strony przyczyn, objawów, diagnozy, a także terapii i jej wyników.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3816 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2645.IV.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2644.IV.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again