22406
Książka
W koszyku
Tematyka publikacji dotyczy zwłaszcza problemów zarządzania i marketingu w skali lokalnej i regionalnej. Omawiane zagadnienia obejmują społeczne funkcje zarządzania stratregicznego, oddziaływania czynników strukturotwórczych na przeobrażenia systemowe oraz zarządzanie długiem publicznym. Wiele miejsca poświęcono takze analizie znaczenia informacji we współczesnym zarządzaniu w skali lokalnej.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3690 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2479.XIII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej