22408
Book
In basket
Celem książki jet określenie etapów postępowania badawczego oraz narzędzi badań w podstawowych obszarach decyzji i działań marketingowych. Zasadniczą strukturę pracy wyznaczają trzy części, z których pierwsza jest poświęcona formułowaniu celów i organizacji badań, druga metodom badawczym, a trzecia obszarom zastosowań badań marketingowych. Każda z wymienionych części składa się z kilku rozdziałów. Książka jest przeznaczona dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych a także dla pracowników przedsiębiorstw i kadry zarządzającej, która w swych działaniach powinna się kierować zasadami marketingu.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3688 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2475.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7567.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again