22000
Book
In basket
Podstawy marketingu / red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 4 zm. - Kraków : Instytut Marketingu, 2004. - 437 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Marketing jest dzisiaj istotnym składnikiem filozofii świata interesów, podstawową orientacją menedżerską oraz zbiorem rynkowych narzędzi zarządzania. Polega ona na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania i kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, a także jego organizacji, dla osiągania sukcesów na rynku. Książka traktuje o tym, jak dokonywać wyboru koncepcji konkurencyjnego zachowania się na rynku i jak kształtować wizerunek firmy jako wartość rynkową.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3943 [Magazyn 1], P.3940 [Magazyn 1], P.2466 [Magazyn 1], P.3942 [Magazyn 1], P.3941 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2467.IX.16 [Wypożyczalnia C], P.3939.IX.16 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2465.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again