22409
Book
In basket
W książce Czytelnik znajdzie koncepcję wielopłaszczyznowego zarządzania strategicznego wraz z opisem wybranych metod analizy strategicznej, rodzajów strategii i sposobów ich budowania. Prezentowane w publikacji przykłady ilustrują, jak przedsiębiorstwa rozwiązują określone problemy, jak korzystając z dorobku teoretycznego, budują własne, skuteczne rozwiązania w zakresie zarządzania. Książka jest adresowana do szerokiego grona odbiorców - kadry kierowniczej przedsiębiorstw, wykładowców i studentów. Studenci znajdą w niej wiele przykładów z konkretnych organizacji gospodarczych, dzięki którym łatwiej im będzie zrozumieć teorię prezentowaną w podręcznikach akademickich.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3647 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2452.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again