22409
Book
In basket
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again