22409
Książka
W koszyku
Pozycja przeznaczona dla każdego, kto pragnie zdobyć lub pogłębić wiedzę niezbędną do zapewnienia firmie sukcesu na rynku. Część pierwsza prezentuje podstawowe pojęcia z dziedziny planowania w gospodarce rynkowej oraz udowadniania nieodzowność posługiwania się przez przedsiębiorstwa planami o różnym horyzoncie czasowym. W tej części wyeksponowano biznesplan, jego istotę, cele i funkcje. Zwrócono uwagę na dwa wymiary tego planu: retro- i prospektywny. Część druga ma charakter studium przypadku. Na podstawie założeń metodologicznych opisanych w pierwszej części, przedstawiono jedną z wiarygodnych wersji biznesplanu dla autentycznej firmy działającej na bardzo konkurencyjnym rynku.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3615.IX.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej