22409
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody będą pomocne zarówno przy opracowaniu pełnego planu marketingowego firmy, jak i szczegółowych planów dla pojedyńczego produktu czy rynku. Książka przystępnie przedstawia istotę planu i uzasadnia potrzebę planowania w każdym przedsiębiorstwie. Szczegółowo wyjaśnione są podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury różnych typów planu marketingowego. Dokonana została analiza źródeł informacji o rynku, dostępnych wewnątrz i poza przedsiębiorstwem. Omówiono przykładowe formularze, ankiety i wzory dokumentów. Wyjaśnione zostały metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 183.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej