22409
Book
In basket
Niniejsza książka jest praktycznym przewodnikiem, który krok po kroku wprowadza Czytelnika w proces planowania marketingowego. Opisane tu metody będą pomocne zarówno przy opracowaniu pełnego planu marketingowego firmy, jak i szczegółowych planów dla pojedyńczego produktu czy rynku. Książka przystępnie przedstawia istotę planu i uzasadnia potrzebę planowania w każdym przedsiębiorstwie. Szczegółowo wyjaśnione są podstawowe zasady planowania marketingowego i struktury różnych typów planu marketingowego. Dokonana została analiza źródeł informacji o rynku, dostępnych wewnątrz i poza przedsiębiorstwem. Omówiono przykładowe formularze, ankiety i wzory dokumentów. Wyjaśnione zostały metody zbierania, analizy i prezentacji danych.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 3580.IX.16.3 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3581.IX.16.3 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Oryg.: "The marketing plan" 1990.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 183.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again