22415
Książka
W koszyku
Książka zawiera następujący główny spis treści: Rozdział I : Zarządzanie strategiczne- strukturalne i metodologiczna ramy strategii. Rozdział II : Strategie w przekroju procesów decyzyjnych przedsiębiorstwa. Rozdział III : Konceptualne podstawy strategii przedsiębiorstwa. Rozdział IV : Przedsiębiorstwo jako podmiot procesu transformacji gospodarczej. Rozdział V : Model strategii przedsiębiorstwa i kierunek jej zmian. Rozdział VI : Strategiczne implikacje otoczenia przedsiębiorstw- wybrane zagadnienia. Rozdział VII: Z warsztatu analizy strategicznej- problemy i doświadczenia.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3550 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3549.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej