22409
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Książka prezentuje i wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy tych zachowań oraz analizuje ich wpływ na kształtowanie odpowiednich strategii marketingowych. Przybliża równiez zasady konstruowania reklam w odniesieniu do postaw konsumenckich. Osoby zainteresowane tym zagadnieniem znajdą w książce kompendium rzetelnej wiedzy na temat: psychologicznych aspektów podejmowania decyzji, kształtowania postaw konsumenckich, tworzenia efektywnych strategii marketingowych, znaczenia znaku towarowego i siły jego oddziaływania, wykorzystania ceny jako zabiegu marketingowego, znaczenia procesu spostrzegania w reklamie.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3263.IX.16.6 [Magazyn 1], 3264 [Magazyn 2] (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again