22409
Book
In basket
Form of Work
Subject
Genre/Form
Jest to dojrzały podręcznik akademicki, który w naturalny sposób przedstawia problematykę metodologii badań marketingowych. Praca oprócz wartości merytorycznych - ma wiele zalet dydaktycznych. Wszystkie rozdziały zostały opracowane według jednego schematu. Pozwala to wykładowcom na dokładne przygotowanie się do zajęć i przedstawienie omawianych zagadnień w jak najbardziej przystępny sposób."Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne" należą do podręczników najczęściej wykorzystywanych w amerykańskich i zachodnioeuropejskich uczelniach wyższych. Teraz tę książkę oddajemy w ręce polskich czytelników, mając nadzieję, że będzie równie dobrze przyjęta.
Media files:
Availability:
Biblioteka Główna. Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3153 [Magazyn 1], P.3152 [Magazyn 1], P.3891 [Magazyn 1], P.6016 [Magazyn 1], P.6012 [Magazyn 1], P.6014 [Magazyn 1], P.6013 [Magazyn 1], P.6015 [Magazyn 1], P.3154 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.2050.IX.16.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3257.IX.16.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Notes:
General note
Tyt. oryg.: "Marketing research : methodological foundations" 1995.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again