22409
Książka
W koszyku
Nowe, poszerzone i uaktualnione wydanie doskonałego przewodnika dla nauczycieli i specjalistów prowadzących terapię dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębokim. Autorzy opisują poziomy funkcjonowania takich dzieci i zasady pracy z nimi, przestawiają różne rodzaje zajęć, takie jak muzykoterapia, stymulacja polisensoryczna, stymulacja wzroku i słuchu czy chromoterapia, wskazują podstawowe zasady postępowania dla nauczycieli i rodziców w pracy z osobami niepełnosprawnymi ruchowo oraz propozycje dokumentacji dotyczącej dzieci wraz ze wzorami kart diagnostycznych.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.7978.IV.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9279.IV.4 [Czytelnia B], 9280.IV.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej